torstai 14. toukokuuta 2015

Leenan ajatuksia viimeisimmän "kohtaamisemme" tiimoilta

Kovin olen ollut saamaton kirjoittamaan blogia - aina on löytynyt muuta tehtävää!

Nyt olin niin innostunut viimeisimmästä koulutuspäivästämme, että aioin kirjoittaa heti samana iltana, mutta tuli sentään nukuttua kaksi yötä ennen kirjoittamista.

Nämä kaikki yhteiset kokoontumisemme ovat mielestäni olleet todella antoisia ja tuntuu, että kerta kerralta vain paranee eli päiville on hankittu hyviä ja innostavia vetäjiä, mistä kiitos Tamoralle. Luennoitsijat ovat antaneet ajateltavaa, uusia näkemyksiä ja innostusta oman työn kehittämiseen. Vaikka välillä tuntuu työkiireiden keskellä, ettei olisi aikaa "tuhlata" kokonaista päivää muualle kuin omien tehtävien hoitamiseen, niin päivän jälkeen huomaa kuinka hyvää tekee olla välillä pois oman työpöytänsä äärestä ja miettiä ja keskustella asioista muiden kanssa.

Kehittämistyöt, palvelusetelin käyttöönotto sekä vammaispalvelujen ja kehitysvammapalvelujen yhdistäminen etenee osaltaan, jos ei nyt niin vauhdikkaaasti kuin esim. Jaanalla ja Mikolla, mutta kuitenkin.

Eilen lähetin 37 sähköpostia eri palveluntuottajille, jossa yhteisesti Merja-Liisan kanssa kutsuimme palveluntuottajia yhteiseen keskustelutilaisuuteen 26.5 pohtimaan palvelusetelin käyttöönottoa vammaispalveluissa ja omaishoidon tuessa alle 18-vuotiaille. Nimet keräsin Smartumin sähköisen palvelusetelin Oivan listalta eli he tuottavat palvelusetelillä palveluja jo muissa yhteyksissä Oivalle. Toivottavasti myös meidän uudet tuotteemme kiinnostavat heitä ja saamme vietyä suuunnitelmia eteenpäin asiakkaidemme parhaaksi.

Sateisen Helatorstain aatoksin Leena

1 kommentti:

  1. Mukava kuulla, että kohtaamiset ovat herättäneet ajatuksia ja ne on koettu hyödyksi. Mukava myös huomata, että olette alkaneet toimimaan asiakas keskiössä. Muistakaa, että asiakkuus on kaksisuuntainen vuorovaikutussuhde. Asiakas ja palveluntarjoaja toimivat yhteisellä vuorovaikutuksen kentällä, joka voi olla fyysinen tai digitaalinen.

    VastaaPoista